نظرهای ثبت شده


  
باتشکر از زحمات بی دریغ جناب مهندس حیدر پور وکارشاسان محترم هیئت همراه تا که پس از چهار دهه به فکر احداث ساختمان صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران بیافتند.
فریبرز فرهادی : نویسنده
1
باتشکر از زحمات بی دریغ جناب مهندس حیدر پور وکارشاسان محترم همراه تا که پس از چهار دهه به فکر احداث ساختمان صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران بیافتند.
فریبرز فرهادی : نویسنده
2


مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران


     
آخرین برنامه سفر جناب آقای سید عبدالکریم رضوی و هیئت همراه با حضور جناب آقای مهندس حیدرپور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران ، شرکت در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران بوده است .
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شده و ابتدا جناب آقای مهندس پناهی مدیرعامل صندوق استان ، به بیان توضیحاتی پیرامون اهمیت جایگاهی زمین خریداری شده و موقعیت مکانی آن در شهر ساری و مساحت آن قریب به یکهزار مترمربع و همچنین توضیحاتی پیرامون نقشه ساخت و دیدگاههای خود درخصوص ساختمان اداری صندوق پرداختند .
سپس جناب آقای مهندس رضوی با اعلام رضایت از تهیه زمین مناسب جهت ساخت ساختمان اداری با اشاره به توضیحات مدیرعامل محترم صندوق مازندران ، خواستار بهترین طراحی و ایجاد مناسبترین فضای اداری برای صندوق شده اند تا در فضای مناسب بیشترین و بالاترین خدمات رسانی را انشاءالله به بخش داشته باشیم .
همچنین قدردانی ویژه ای از زحمات مدیرعامل ، اعضاء محترم هیئت مدیره صندوق استان و ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی در این خصوص نمودند .
در پایان به دست توانمند ذریه زهرای اطهر (( جناب آقای سید عبدالکریم رضوی )) رئیس و مدیرعامل محترم شرکت مادر تخصصی ، و جناب آقای مهندس حیدرپور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی اولین کلنگ تأسیس ساختمان اداری صندوق استان مازندران به زمین زده شد .
جلسه با دعای خیر ایشان برای پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی و با یاد شهدای خانواده کشاورزان و جهاد کشاورزی استان و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) پایان یافت .






تاریخ خبر : 1401/01/30 تعداد دفعات بازدید : 2429  چاپ خبر


: نام
  : پست الکترونیک
: متن پیام
6+ 5
: کد امنیتی

ثبت نظر