نظرهای ثبت شده



تسهیلات توسعه کشاورزی از محل اعتبارات 90 و 91


      با مصوبات کارگروه توسعه کشاورزی استان و معرفی پروژه های مختلف به صندوق حمایت از توسعه بخش کشـاورزی استان مازندران ، با بررسی به موقع و همکاری صمیمانه صندوق حمایت با متقاضیان ، پس از تکمیل پرونده ها جهـت اقدام بعدی به مدیریت شعب بانک سپه در مازندران ارسال شده است.
و جمعاً کل اعـتبارات سال 90 صـندوق توسعه مـلی به مبلغ 4/396 میلیـارد ریال بوده که با معـرفی سـازمان جهاد کشاورزی ( دبیر کارگروه توسعه کشاورزی ) استان در قالب 107 طرح در کارگروه مشترک بانک سپه و صندوق مصوب و در حال عقد قرارداد و قدامات بعدی می باشد.
قابل توجه اینکه از محل اعتبارات سال 90 مبلغ 40 میلیارد ریال به طرح های کشاورزی کمیته امداد امام خمینی (ره ) و مبلغ 10 میلیارد ریال به طرح های بهزیستی استان اختصاص یافته است.
همچنین از محل اعتبارات سال 91 کارگروه توسعه ملی جمعاً به مبلغ 207 میلیارد ریال تسهیلات با عاملیت صنـدوق حمابت از توسعه بخش کشاورزی مـازندران تـخصیص یـافته است که با گردش کار طـراحی شده در قالب مصـوبات کارگروه توسعه کشاورزی در قالب 30 طرح به مبلغ 450/221 میلیارد ریـال به بانک عامل ( سپـه ) معرفی و در حـال بررسی و اقدامات بعدی می باشند.



تاریخ خبر : 1401/01/30 تعداد دفعات بازدید : 3067  چاپ خبر


: نام
  : پست الکترونیک
: متن پیام
3+ 1
: کد امنیتی

ثبت نظر